Marite annab nõu: Kuidas olla hea/talutav klient(kui tellid postimüügikataloogist)
- Tuleta endale meelde sellised toredad väljendid nagu: "Tere!"/"Palun!"/"Aitäh"/"Vabandust"/"Head aega!"
Mul isiklikult läheb tuju kohe nulli, kui klient ei kuule mida ma ütlen ja lajatab: "Midäääääää?" Või noh, minu olukorras " Vaaaaaaaaahhh???" - Kui sul on mingi mure, siis ürita seda võimalikult lihtsalt ja lühidalt seletada. Ma olen üldiselt biograafiate austaja, aga probleemide lahendamisel, teeb see asja ainult keerulisemaks. Mul ei ole vaja nt. teada: kui kaua oled olnud meie klient, et nodi mida tellisid oli mõeldud su vanaisale/vanaemale/õele/ sugulasele/naabrinaisele, et su sõbrannal on samasugune kardin, et sa kolisid hiljuti uude korterisse jne.
- Ma mõistan igati, et noorte emade elu on raske, aga kui sa juhtud olema ema, siis tee endale ja mulle teene ning helista ja telli kui oled oma järeltulijatest piisavalt kaugel, et terve tellimuse soundtrack ei oleks lapse(laste) hüsteeriline röökimine. Sa saad ju ise ka aru, kui väsitav see on.
- Õnnitlen sind, kui sul on suur ja kokkuhoidev suguvõsa! Kuid kui soovid igat asja suguvõsaga läbi rääkida on ehk targem internetis ostelda, sest klienditeenidajal ei ole üliselt lusti teie arutelusid/vaidlusi/tülisi pealt kuulata.
- Mulle meeldivad ka asjad ja shoppamine, aga ürita pisutki kainet mõistust säilitada ja ära osta igast pahna ainult selle pärast kokku, et see on allahinnatud. Klienditeenindajana ei ole mul selle vastu midagi, aga inimesena tundub see asjadehullus koguni õõvastav. Ja kui miski on otsa saanud, siis see pole tõesti hela världen!
Oiii kui hea, et blogi on lukus. Saab ilma parakateta tööst kirjutada.
2 comments:
Kui sa lõikaksid sirge tuka, oleksid sa väga sarnane tõelise klassikalise klienditeenindajatekunniga :D
thanks honey!
Post a Comment