Wednesday 11 March 2015

Et siis Itaalia...



  • Sihtkoht: Foggia 23/03-12/06
  • 21/03 lendan RIX-FCO-NAP
  • Naapolist Foggiasse saamise osas olen jätkuvalt segaduses, ootan ilmutust koordinaator Giolio poolt.
  • Elukoht: ??? 
  • Esimeseks ööks olen välja vaadanud hosteli, kus redutada. Hoian silma peal ka paaril kuulutusel, mille subito.it lehelt leidsin, aga mulle on mulje jäänud, et enne kui ma ise Foggias kohal pole, ei taha italianod minuga mingit tegemsit teha.
  • Itaalia keele skillid: barely exist

...no eks nalja hakkab saama, aga ma olen üsna rahulik. Aint nobody got time to panic. 


1 comment:

Kreete said...

Võta maru rahulikult :) Itaallased ei saa ise enamik ajast aru, mida nad teevad või korraldavad, ma tean, see on hetkel eriti rahustav :)))
Keel on ka tegelikult täitsa OK, ühel hetkel taipad imestusega, et saad juba päris hästi aru, millest jutt käib, ma rääkisin itaalia-inglise pudrus isegi hambaravist ja koolisüsteemist, ehkki minnes teadsin vaid "ciao" tähendust... Ja hea nipp on veel see, et kui nad ingliskeelsest sõnast aru ei saa, siis ütle see sõna eesti keeles, sest mingil eriti kummalisel viisil nad vahel saavad sellest aru. What's up with that?????
Lisaks, Napoli - Foggia vahel peaks rong sõitma, vaata trenitalia.it lehele, seal on isegi otseliine olemas. Aga Trenitalia on nagu tõeline itaallane kunagi, ehk ei saa aru, mis ta teha tahab ja siis peab 157 korda seda uuendama, et ta kõik väljuvad rongid ette lööks.
Pagan, ma tahaks ise ka minna :) :)